Onze oplossingen

Hartelijk welkom in Opduin

Wij doen ons uiterste best de voorschriften van het RIVM zo goed mogelijk uit te voeren. Helaas betekent dit dat uw verblijf met minder vrijheden en mogelijkheden gepaard gaat. De maatregelen vragen van ons team ook veel extra werkzaamheden om alles in goede banen te leiden. We vragen uw begrip voor de uitzonderlijke situatie.

Floris-Jan Zwaag

Hotel

  • De receptiebalie is aangepast om de check in/check out goed te laten verlopen.
  • Betalingen graag alleen per bank of pin
  • We vragen u met klem om ook buiten het hotel medewerking te verlenen aan de social distancing richtlijnen zodat we samen kunnen genieten van het eiland. Er is uiteraard voldoende ruimte op het strand en de fietspaden. In de dorpjes en de winkels is extra aandacht vereist.
  • Als u van de lift gebruik wil maken reken dan op meer wachttijd. Zolang de lift niet leeg is vragen we u nog even te wachten.

Eten en drinken in Opduin

Nieuwe maatregelen per 28/9:

  • Aan onze hotelgasten mogen wij van de overheid ook boven de 30 personen ontbijt en diner serveren. We mogen helaas geen niet-hotelgasten aannemen.
  • Om 22 uur sluit het restaurant en de bar. Wij mogen na 22 uur geen drank of eten meer serveren aan onze gasten. Houdt u hier rekening mee bij het tijdstip van aan tafel aan, zodat u op tijd klaar bent.

 

  • Het restaurant is aangepast zodat er ruime afstand tussen de tafels is gegarandeerd.
  • Wacht u bij de entree van het restaurant tot de gastvrouw of gastheer u naar uw tafel begeleid?
  • Belangrijk: De voorschriften van het RIVM laten op dit moment nog niet toe om bij elkaar aan tafel te gaan als u niet tot een samenwonend gezin behoort. Wij betreuren dit ook zeer, maar zullen ons moeten schikken naar het protocol. We vragen uw begrip voor onze positie.
  • Uw tafel is altijd goed te bereiken, maar gaat u alstublieft niet door het restaurant lopen. Ook voor uw kinderen vereist dat enige discipline.
  • In de bar en op het terras zijn vergelijkbare maatregelen getroffen. Helaas is daarmee ook de capaciteit aanzienlijk beperkt en loopt u kans geen plekje te kunnen bemachtigen. Alvast onze excuses hiervoor.
  • Tafels en stoelen worden schoongemaakt na uw vertrek.
  • We vragen voor zowel ontbijt als diner bij de receptie een tijd te reserveren. Dit kunt u zelf doen via deze link: https://www.opduin.nl/nl/tafel-reserveren.html. Zo voorkomen we opstoppingen. Dit maakt het kiezen van een “eigen favoriete tafel” helaas niet mogelijk.
  • Het ontbijt serveren van het buffet, we vragen u hier 1 x langs te lopen. Mocht u later nog wat extra willen nemen dan brengen we dat graag aan tafel.
  • Uw diner kiest u van de à la carte kaart.

De medewerkers van Opduin

  • Zijn getraind in bovenstaande maatregelen
  • Hebben geen fysiek contact met de gast of de eigendommen van de gast
  • De 1,5 meter is leidend, we vragen de medewerkers elkaar en onze gasten aan te spreken mocht dit een keer vergeten worden. “Denkt u aan de afstand”?
  • De pauze- en kantine ruimtes zijn aangepast en ook achter de schermen zijn de werkplekken zo ingericht dat onderlinge afstand wordt gewaarborgd.
  • Niet helemaal fit? Dat betekent ook niet meer werken.

Services

  • De sauna en het Turks stoombad zijn geopend. De vaste openingstijden komen te vervallen. De sauna en het stoombad zijn per uur privé af te huren tegen een vergoeding van 9,50 per gezelschap per uur. 
  • Het zwembad is geopend. Hier geldt een reserveringsprocedure. Via de receptie met een gebruiksduur van een half uur. Per half uur laten we maximaal 3 reserveringen tegelijk in het zwembad toe.

Schoonheidssalon

  • Bent u verkouden of ziek zegt u dan uw afspraak op tijd af. Tot 24 uur voor de behandeling mag dit kosteloos, daarna brengen we 50% in rekening.
  • Wij wassen continue onze handen. En verwachten ook van u dat u uw handen wast voor u naar de salon komt.
  • In de ontvangstruimte is desinfectiespray aanwezig.
  • Wij plannen behandelingen ruim in voor voldoende schoonmaaktijd tussendoor. Ook om drukte in de wachtruimte te voorkomen.
  • Onze schoonheidsspecialistes zijn niet verplicht een mondkapje te dragen, maar doen dit graag op uw verzoek.

Hygiëne

  • Om het contact tussen medewerkers en gasten te vermijden vragen we u uw kamer te verlaten op het moment dat deze wordt schoongemaakt.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag
  • Medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • Algemene ruimtes worden extra schoongemaakt en gedesinfecteerd waar nodig.
  • De medewerkers van de huishouding dragen handschoentjes en werken met professionele schoonmaakproducten en procedures.

We sturen liefhebbers 4 keer per jaar een nieuwsbrief met Opduin nieuws en de laatste aanbiedingen.

Direct bij Opduin boeken Direct boeken x

Wij hebben het liefst dat u direct bij ons boekt. We kunnen beter rekening houden met uw wensen en voorkeuren en geven u meteen de beste aanbieding.

 Direct boekenBooking.com
Kamers met bos- of zeezicht
Eerder inchecken indien kamer gereed is
Gebruik massagestoel of solarium
Texels cadeautje
Nu boeken
Nieuws & Aanbiedingen

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws en de beste aanbiedingen in uw inbox.